Tuesday, June 2, 2009


kami 7 beranak:)


pagi 2..
aku tgk sorg2 kwn2 aku cll mak dieorg
'hepie mother's day mak'
aku nk ckp jgk mcm 2
tp kat sape??
sdh sgt rsnye
jelez sgt
aku jd muddy 1 hr 2
aku cll ayh
ms 2 ayh kat penang.. blk kmpg
aku cll.. tp aku diam.. ayh phm
ayh suh aku hadiahkan sesuatu yg bergune utk mak berbanding tangisan..
al fatihah~~
itu aje yg mampu adk bg kat mak
harap dirimu mendapat keredhaanNya..
amin...
mak seorg ibu yg tegas, garang(tp pd tmptnya)
x sk amek gmbr:P
hahaha
tp aku yg slalu amek gmbr die
penah skali mak perasan aku amek gmbr die
x smpt nk elak, mak ketuk kaki aku dgn tongkat die.. skt oo.. tp lwk
:P
sape suh cr psl:P hahahha
mak mmg seorg shooter terbaek.. ape yg die blg, sure kene punye lah..
x smpt elak punye lah..terbaek!!!:P
hahaha
utk mghlngkan rs sdh aku, aku edit gmbr mak..
antaranye ialah seprti



mummy:(




No comments:

Post a Comment